逾50個地攤、3000塊積木任砌!周日西九青涌生活節

文: 尋玩人
2017.02.24

週末無野做去邊好?去活動多多的西九苗圃公園就啱啦!今個星期日將會舉辦青涌生活節,係青草地上同大家一齊分享葵青的色香味。

青涌生活節有多個好玩活動,包括運動會、開放舞台、快閃劇場、葵青相片展等等,動靜皆宜。一家大細既話可以參加親子故事野餐會,帶孩子親親大自然兼講故事!

 

公園內仲有美食街提供多款由街坊自製的美食比大家嘗試,包括糖蔥餅、蕃薯餅、麥芽糖餅、糯米糍、茶粿等等,喜歡外國口味的則可以試試巴式雞肉香料炒飯。

  

食完野可以到大笪地逛逛,一共有50個檔攤,大部份都是來自葵青區的街坊、團體,充滿葵青味。除了手工藝品外,還有運動站幫大家燃燒卡路里,亦可以作簡單眼睛檢查,十分多元化!黃昏廣場還放有3000塊積木,讓大家即場發揮創意砌出你心目中的貨櫃碼頭。

 

以上圖片來源:fb@青涌生活節西九文化區MaD Asia

下篇: 西九首個流行文化展 展羅文、梅豔芳演唱會服飾 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓