彩虹珍珠+漸層飲品!台式飲品店期間限定系列

2017.02.20

台式飲品店貢茶最近推出全新系列,包括星球系列和蝶豆花系列,一共6款新品,於各間分店有售。 

打頭陣的有色彩繽紛的「星球系列」,平日一粒粒深啡色的珍珠變成彩虹色;3款飲品包括「奶蓋星森林($22)」、「星球檸檬冬瓜($22)」、「星球奶茶($20)」,同樣加入彩虹珍珠。

台灣店其實早就有賣彩虹珍珠飲品,據店員所講,珍珠顏色由天然食材莘取而成,如胡蘿蔔素和紅麴等等,理應帶點花果香,不過小編食落就覺得味道其實跟普通珍珠差不多,純粹賣相吸引一點~

3款新飲品之中,檸檬冬瓜的味道比較討好,加入彈牙的彩虹珍珠,微酸清爽,適合這種潮濕的天氣飲用。

加入仙草和奶蓋的「奶蓋星森林」中隱約見到彩虹珍珠,不過味道偏甜,建議選擇「少糖」。

至於「蝶豆花系列」則包含「蝶豆花檸檬水($17)」、「蝶豆花鮮奶烏龍($20)」、「蝶豆花檸檬綠茶($18)」,混合奶茶/檸檬水有沖漸層效果。

天然蝶豆花遇上酸性飲品時,會由藍變紫,但女生們要注意,懷孕/Period期間都不建議飲用啊~

圖:FB@貢茶 - 荃錦中心、大圍、美孚店 

活動資訊

  • 日期2017年2月10日 - 2017年4月30日
  • 地址 貢茶分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓