玩遊戲免費食!深水埗食墟8大小食精選

文: 月巴
2017.01.28

 

一年一度的新春墟市今日開鑼!由今日(28日)至年初三(30日)於深水埗楓樹街球場舉行。場內分了3部分,分別有免費遊戲攤檔、表演台及食墟。食墟有14檔攤位參與,一齊睇睇各小食精選。

1. 印尼牛丸  攤位:白鬚 Bakso

 

由幾位喜歡滑浪的年青人專登去印尼發掘這款必吃小食。印尼牛丸($20)由多款材料製成,包括有蔥、芹菜、牛丸、豆腐卜、炸雲吞、炸洋蔥。印尼牛丸還有熬了2小時的牛骨湯,還可以蘸甜豉油、印尼abc辣椒醬及茄汁。

2. 印尼千層糕 $8  攤位:白鬚 Bakso

 

 

除了印尼牛丸外,「白鬚」也售賣甜點。由印尼入口的千層糕,就好像當地人必吃的甜品,為$8一塊。

3. 深水埗明哥素魚旦$10 攤位:北河同行

 

「明哥」素魚旦全素無肉,最啱食素的朋友。另外,素魚旦還有燒汁和咖哩汁選擇,味道不太濃味,十分健康。

4. 香辣豬肉包28  攤位:飽您芝味

 

 

用光波爐烘成脆皮豬仔包,再把秘製辣醬及豬肉絲抵炒勻。豬肉包甜香辣惹味,而且麵包即叫即製熱辣辣脆卜卜,口感豐富。

5. 水果梳打 $30 攤位:皆大歡喜

 

 

由濃縮水果汁和泰國梳打水拌勻製成的水果梳打,有8種水果口味選擇,包括有士多啤梨、荔枝、青檸、水蜜桃、巨峰提子、蜜瓜、芒果及乳酸味,桶內還有閃燈。

6. 拉花棒棒糖  攤位:糖畫先生

 

 

由麥芽糖及蜜糖製成糖漿,再寫成字($18起),全部即場製作,十分花心思!除了可以即場寫字外,還可以按照圖案畫成卡通圖案,每款$28起。比卡超、tomas火車頭為$38。

7. 手卷糯米粢飯 $15

 

 

跟一般上海店的粢飯製作方法不同,是直接去台灣學製的粢飯。材料有炸菜、肉鬆及油條卷成的粢飯。因為新鮮製成,很快售罄,要吃的朋友不妨一試!

8. 酸辣湯$20  攤位:豐衣足食飯飯掂

 

趁寒冷天氣不妨喝一碗足料的酸辣湯,材料有木耳、筍絲、雞扒肉、豬肚絲、豬皮熬成,口感豐富惹味!

美食場外還有不少攤位遊戲,凡玩遊戲貼上貼紙便可以抽獎,抽中綠色波便得到$5現金券及禮物一份。現金券可於食墟使用。

 

活動資訊

  • 日期2017年1月28日 - 2017年1月30日
  • 地址 深水埗楓樹街球場
  • 時間1pm-10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓