8檔長龍小食店抵港!台南美食節預告

2017.03.14

不用花錢、花時間飛到台灣,留港一樣食得到地道的台式小食! 

台南美食節將再次登陸鑽石山荷里活廣場,由4月15日至17日一連舉行3日,跟上年一樣,大會邀請了8檔台灣長龍食檔來港。

率先睇睇有咩食!

1. 招牌茶葉蛋豆干堡

講到台灣古早小食,又怎少得豆干呢?滷水豆干一開二,中間夾住酸菜和以10多種中藥材滷製的藥膳茶葉蛋,拎上手暖笠笠。豆干選用非基因改造的大黑豆製成,豆香味濃郁,茶葉蛋則滲住中藥材的甘甜,好味!

2. 麻油米糕

這檔流動攤販「糯夫米糕」於台灣極受歡迎,90後年輕男生老闆每日都會踩著單車遊走不同地方,售賣由「阿嬤味道」的糯米飯,米糕中充滿肥豬肉的油香,古早味十足。 

3. 酥炸思慕魚柳

台南不但出名古早食品,融合新式製法的小食也很受台南人歡迎。這檔「等天光三文治」以製作日式炸物的方法,酥炸「台灣名物」虱目魚柳,配搭沙律醬香口惹味。(記得趁熱食!) 

 

4. 香煎虱目魚菲力(Fillet)

台南人時時都會食到虱目魚,煮法繁多,這檔「長盈海味屋」就選擇了香煎的方法製作油脂最豐富的背鰭肉部份。運用了冷風乾燥法,魚肉Juicy之餘又有彈性,不用刻意落調味料都好食。 

其他即將抵港的小食包括手工蛋餅、招牌碗粿、刈包和狀元粿。各檔小食由1pm開始擺檔,只要捐出$20予港澳台灣慈善基金會,即可換領一款小食。每日數量有限,換完即止。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓