集齊港台日泰四地手作人!將軍澳「PopWalk原創市集」

2017.03.30

天晉匯將舉行首個戶外手作市集《PopWalk原創市集》,是次市集將有共80個手作攤位,每期共40個,包括來自港、台、泰、日四地的超強人氣手作人,為大家帶來一系到的手作產品。

 

參與市集的攤檔包羅萬有,當中包括皮製品店「Dusty」、茶葉產品「等等」、日本品牌「Suzaku BJ」、藍曬「Blackcred」等。

 

一個地方集合四地手作已經相當吸引,但除此之外,還有手藝工作坊,以兔子插畫為主製作手工藝品的a little bit,於4月15日更會為大家舉辦「花花兔子頸鏈工作坊」,大家可親手製作可愛的兔子飾物。

 

除了逛市集外,場內更設有文青音樂共賞活動,大會邀請了90後唱作人陳蕾,於4月17日到場為大家作演出,喜歡豹哥的朋友更加不可能錯過!

有得買有得玩、更可以又食又聽音樂,記得帶朋友一齊到場支持啦。

以上圖片來源: fb@PopWalk 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓