大人細路都啱玩!Calbee快樂慈善跑、嘉年華

文: 爛玩精
2016.12.16

平時食卡樂B就食得多,不過同卡樂B吉祥物齊齊跑步玩嘉年華就一定未試過!香港職業發展服務處將會在下年三月舉辦的「Calbee快樂慈善跑」,除了可以一邊和卡樂B吉祥物跑步一邊做善事,當然不少得精美的選手包。跑完更可以去嘉年華玩攤位遊戲、體驗咖啡拉花和印度HENNA等等,今次慈善跑更特設置親子賽,大人細路都啱玩!

 

Calbee快樂慈善跑將會在沙田白石海濱長廊舉行,設有10 km男子及女子組個人跑、3 km高級組親子跑(一名家長及一名7至11歲子女)、 1 km初級組親子跑(一名家長及一名3至6歲子女),而企業或團體賽則設1 km x 4接力及3 km慈善行個人和親子賽的頭三名參加隊伍可以得到豐富的獎品如海洋公園入場券、昂坪360標準車廂車票等。有興趣參加的朋友可到慈善跑網頁登記及遞交善款,報名日期由2016年12月15日至2017年1月9日。

 

每位參賽者都可以得到Calbee快樂慈善跑選手包,選手包包括賽事紀念索繩背包、T恤、水樽、毛巾等紀念精品及卡樂B零食。

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓