全港首個Peppa Pig戶外嘉年華 跟粉紅小豬過聖誕

文: 尋玩人
2016.12.07

可愛的粉紅小豬Peppa Pig深受小朋友歡迎,聖誕節未諗到帶小朋友去邊度玩的話,不妨考慮一下去全港首個Peppa Pig戶外聖誕嘉年華。

Peppa Pig聖誕嘉年華於黃金海岸商場舉行,屆時商場化身成Peppa Pig樂園,設有不少影相位,包括:5.5米高巨型摩天輪、有趣鏢靶,Peppa和家人們換上冬日造型,現身於嘉年華的各個角落。12月24至27日,Peppa Pig更會現身商場,和大家來個愛的抱抱見面會,瘋狂selfie 都得。

 

即日起至17年1月2日,逢星期六、日及公眾假期下午12時至5時,只需捐款$20便可以參與一次,所有捐款均會撥捐「愛心聖誕大行動」。成功挑戰更可獲豐富獎品,即睇3大遊戲玩法:

1. 誰掉中了魔術帽?

玩法: 將膠波拋進魔術帽內,拋進指定數目可獲禮物。

 

2. 小豬在波波池

玩法: 在色彩繽紛的波波池內尋找指定的Peppa Pig圖案板。

 

3. 圈圈粉紅小豬

玩法: 在指定距離拋出膠圈,直到成功圈中任何一隻Peppa Pig。

 

活動期間,商場內的Angelato意大利雪糕店亦推出了一款期間限定Peppa Pig 雪糕。以士多啤梨味雪糕配以朱古力做成Peppa Pig造型,相信會深得小朋友歡心。(價錢:$45/杯)

 

另外,於商場內消費滿$600或以上,即可換領Peppa Pig聖誕版造型咕o臣一個。

下篇: 漫天飛雪下行市集!數碼港白色聖誕市集 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓