任食5餐自助餐!人均$650有找酒店餐飲連住宿

2017.03.11

長假期在望,還有一個月多就到復活節! 

位於沙田的帝都酒店由4月1日至8月31日前期間,再次推出上年大受歡迎的住宿計劃,$1380起可供3人同行(2位大人+1個8歲或以下小童)入住一晚連免費享用2+2 Cafe所有自助餐。

每日供應的自助餐略有不同,自助早餐、午餐、晚餐星期一至日都有,下午茶buffet只適用於星期六、日及公眾假期,而宵夜自助餐則逢星期五、六及公眾假期前夕供應。

想食盡5餐buffet,可選擇星期六入住,連加一人均$650有找。嫌5餐太多,星期一至四入住,除開每位可低至$506。自助餐以外,住客還可免費使用健身室、游泳池、蒸汽浴室等設施。 

一家人放假不想外遊,留港度假也是不錯的選擇。 訂房前可先參考以下價目表(未連加一):

訂房網頁:http://www.royalpark.com.hk/hongkonghotel/chi/promotions/room_promotion_0043.html 

*入住時間3pm/ 退房時間2pm

*預訂客房時,須以信用卡全數繳付房費

*每位付費客人只可享用每日每個時段的自助餐一次 

活動資訊

  • 日期2017年4月1日 - 2017年8月31日
  • 地址 沙田白鶴汀街8號帝都酒店
  • 電話2694-3898

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓