跟布甸狗跑入東涌!昂步棧道 2017 選手包率先睇

文: 爛玩精
2016.10.19

「昂步棧道」番嚟喇!今年仲有可愛的布甸狗做活動大使,陪你行山做善事!「昂步棧道2017」共設有三條不同路線,任參加者選擇,當中包括一條休閒路線及兩條競賽路線,賽事最吸引之處當然係布甸狗主題選手包啦!



成功報名「昂步棧道2017」參加者均可獲發特別為活動設計的布甸狗主題選手包,當中包括輕便袋(tote bag)、Tee恤、限量版完成獎牌及其他贊助品牌的驚喜紀念品,布甸狗迷絕對不容錯過。

休閒路線是適合一般大眾參加的「生態9公里」,由東薈城出發,途經石門甲和法門古道,並登上設有定點導賞的YHA昂坪戴維斯青年旅舍。旅舍會變身為迷你Funfair,參加者可野生捕獲布甸狗,附近仲有定點導賞會為參加者介紹大嶼山的生態奇珍,探索那些平日「走漏眼」的自然寶藏。


至於想挑戰自我的跑山好手,就不能錯過活動的兩條計時競賽路線:「挑戰20公里」和「精英28公里」。

前者路線經過鳳凰山和大東山,景色一流;後者除了會跑大東山,更會勇闖俗稱「呻吟徑」的黃龍坑郊遊徑外,絕對是體能和心理質素的一大考驗!


成功報名之報名費連最低籌款額按組別計分別為:每位 HK$400(休閒路線);每位 HK$700(競賽路線)及每隊 HK$6,000(企業慈善組,四人一隊)。賽事由今年10月20日正午開始接受公眾報名,參加者也可經大會網站登記參加賽事。名額有限,先到先得!

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓