香港都有得賣!日本泡芙店引入人氣Kaze Kaze

2016.10.01

喜歡食泡芙的朋友,應該都對這間來自日本的Beard Papa’s 甜品店很熟識! 

除了圓碌碌的泡芙外,Beard Papa’s 香港分店最近更引入了人氣食品「Kaze Kaze卡脆卡脆泡芙」!

這款長條狀的泡芙早於月前登陸Beard Papa’s 新加坡和泰國分店,非常好賣,同款產品來到香港當然要試一試!

圖:Beard Papa’s 新加坡Facebook/ 泰國Instagram

Kaze Kaze 暫時只要銅鑼灣分店有售,全日供應,10/10日前可以推廣價每件$20購買(原價$24)。

 

泡芙外層選用果仁和馬卡龍粉,混合牛油焗製而成,顏色金黃;入口比一般泡芙皮乾身香脆,而且帶有陣陣杏仁味,有驚喜!

 

內裡唧滿Beard Papa’s 的皇牌吉士,香甜軟滑,份量剛好不會太膩,以後想食泡芙的話有多個選擇。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓