香港分店都有得賣!蝶豆花漸變色樽仔特飲襲港

2016.09.01

蝶豆花早前於台灣廣泛流行,當地不少食肆都將它加入甜品和飲品之中,連鎖飲品店「歇腳亭」就是其中一間,「蝶豆花系列」最近更靜悄悄地登陸了香港的歇腳亭分店!

香港歇腳亭將於今個仲夏發售一共4款的「蝶豆花茶系列」,飲品均以透明膠樽仔盛載,方便顧客邊行邊飲。

味道跟足台灣當地,香港每間分店都要派員去總店學習調配方法,不似其他飲品,以上兩個系列都不能自行選擇冰、糖、奶的份量。 

4款飲品包括:「星河鳳梨冰」、「蝶豆花檸茶」、「星雲醇奶茶」及「彩色星群冰」。當中都採用了植物蝶豆花的天然汁液,加入飲品之中,慢慢由藍變成紫色賣相討好,難怪一開賣已吸引到不少年輕一族爭住試。(*孕婦避免飲用)

最受歡迎的口味,非「星雲醇奶茶」莫屬!店員先將牛奶和甜沙冰注入膠樽,再加入蝶豆花汁液,數秒過起蝶豆花就會開始浮起,形成藍白兩層。

飲品店選用了甜度較高的明治牛奶,再加上沙冰,味道其實跟稀身的煉奶有點相似。 

而小編就推介這杯「彩色星群冰」,在蝶豆花茶之中加入檸檬汁,酸酸甜甜,飲到底還有椰果肉,好味!

除了「蝶豆花系列」外,香港歇腳亭亦為港人帶來兩款藍柑橘特飲,同樣以透明膠樽盛載,顏色配搭充滿夏日海洋的味道!

一款加入檸檬沙冰,而另一款就加入橙汁,酸甜之中帶點柑橘的澀味,幾解渴。

以上每杯飲品的定價為$30-32(視乎分店區域而定),每間分店限量發售600多支,售完即止,想試的朋友就要趁早啦!

 

活動資訊

  • 日期2016年9月15日起 起推出,售完即止
  • 地址 香港歇腳亭分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓