學生力推下午茶小食!大學飯堂新出芝士撻

2016.09.15

幾乎每間大學飯堂都被學生/教層員嫌棄過,「頹飯」雖然平,但質素參差,製作有時真的幾馬虎。

有讀者報料,最近九龍塘城大的飯堂內,竟然出現了一款大家爭住試的甜品「流心芝士撻」,午餐高峰時段大概5分鐘就賣清。

重點是每件只賣$10,比坊間的芝士撻平一截!

雖然餐牌顯示芝士撻的供應時間為11:30am-2pm,但據知芝士撻每日約12nn開始發售至傍晚,每輪大概只有30多件,錯過了的話就要等30分鐘甚至1小時,待新一批芝士撻出爐。

芝士撻外層金黃,出爐後脆卜卜,望落水準甚高。

撻底用上蛋撻常用到的曲奇餅底,牛油香味不太重,但勝在超鬆化。

同學表示,芝士口感幼滑,味道幾香濃,趁熱即食餡呈半流心狀態;不過芝士甜品始終比較膩,買一個做下午茶就剛剛好。

現時CityU開始收緊控制人流措施,進入飯堂或須出示學生證或職員證,食流心芝士撻這些機會,還是留給還是學生的朋友吧……

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓