最新售票詳情!伊藤潤二展香港站2月恐怖襲港

文: 爛玩精
2016.09.14

  

最新消息!恐怖漫畫大師伊藤潤二日前落實將於2017年2月6日至2月26日在香港PMQ元創方舉行個人展覽「伊藤潤二恐怖美學體驗大展」,入場的參觀人士更可免費得到吹氣人頭氣球一個,恐怖漫畫迷不妨mark定日子約埋有興趣的朋友一齊去吧!

 

雖然展覽要等到二月先有得睇,不過恐怖漫畫迷可以在9月預先買票!據官方消息指,香港及澳門各大漫畫書店將於9月16日開始發售首4000張「限量雙一公仔VIP套票」供有興趣的朋友預購,$200的套票除了可以優先選擇進場日期及時段,更包括一隻限量版雙一公仔(隨機方式抽出吸血鬼或詛咒款),包裝盒上更印上了燙金編號,粉絲必定要收藏!成功預購的話在10月16日後就能領取套票,率先感受恐怖大師的威力!

 

 

  

 

各大漫畫店地址:

買不到首4000張限量門票的朋友都無問題,10月16日起於Timable及Ticketflap網上售票網發售「香港限定人頭氣球套票」,套票價格同樣是$200,隨票贈送香港限定人頭氣球布袋一個!兩款套票所送的贈品都是香港區限定而且不會公開發售,非常值得收藏!

 

而官方由1月6日加開伊藤潤二恐怖美學體驗大展門票,可單購門票,售價為$100,於Timable和Ticketflap有售。

  

 

圖片及資料來源:FB@伊藤潤二恐怖美學體驗大展

 

活動資訊

  • 日期2017年2月6日 - 2017年2月26日
  • 地址 香港中環鴨巴甸街35號(PMQ元創方)
  • 開放時間星期一至日: 10:00-21:00 (最後入場時間20:00)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓