DALLOYAU X ROGER VIVIER!法式限定秋冬下午茶

2016.09.07

法國名餅店DALLOYAU總店與國品牌Roger Vivier合作於9月8日至10月10日推出法式秋冬下午茶系列。將品牌元素結於多款甜品內。

  

  

皇牌的黑松露Opera蛋糕印上有品牌縮寫,有陣陣黑松露香味,每層是浸着雲呢拿糖漿的海綿蛋糕,口感豐富。

人氣的黃金泡芙,轉上千鳥格印花,內有香滑的豆腐忌廉,非常吸引。還有以品牌Rose'n Roll作靈感的紅莓蛋糕,用了玫瑰花及銀箔點綴,酸酸甜甜,非常精緻。

另外,有招牌䶢點如龍蝦黑松露軟包、法國鵝肝紅莓三文治、三文魚沙律三文治及波菜芝士千層餅,配上香橙鬆餅和自家製的紅莓果醬及法國特濃奶油,非常豐富。

「法式秋季下午茶系列」

日期:9月8日至10月10日

時間:下午3時至6時

價錢:$536 (兩位) 另收加一

 

活動資訊

  • 日期2016年9月8日 - 2016年10月10日
  • 地址 尖沙咀廣東道17號海洋中心4樓403號鋪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓