朱古力迷最愛!Starbucks夏日新推星冰樂

2016.08.01

Starbucks 上一輪推出的乳酪星冰樂廣受歡迎,尤其是用上貴價印度阿芳索芒果的 Frappuccino,清甜消暑,小編都飲了幾次!

繼乳酪星冰樂,Starbucks 將由8月24日起,推出經典組合「三重朱古力咖啡星冰樂」,以Mocha 星冰樂作底層,當中加入碎朱古力粒,杯邊有濃郁的朱古力醬包圍,而面層更有朱古力忌廉和咖啡粉,多重甜蜜。

除此以外,Starbucks 將再次推出「雙重朱古力抹茶星冰樂」,價錢與「三重朱古力咖啡星冰樂」一樣,中杯 $42、大杯$45、特大裝$48。

上次飲過小編個人就覺得味道偏甜,朱古力比茶香濃得多,抹茶Fans 今次會再試嗎?

中秋節就快到,Starbucks 早前亦推出了新口味月餅,除了人氣焙茶和抹茶味以外,今年還新增「流心焦糖咖啡」口味,於全線香港及澳門星巴克分店有售(香港國際機場及亞洲國際博覽館分店除外),每盒正價$268,節日送禮可以考慮一下。

圖:FB@Starbucks Hong Kong

活動資訊

  • 日期2016年8月24日起 起推出
  • 地址 全線Starbucks分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓