M&S新品!亞洲4大口味杯麵

2016.08.27

沖杯麵只需3分鐘,方便快捷,是不少家中必備的食物,M&S新推出亞洲口味「豪華版杯麵」,有齊泰式冬陰公湯、越式湯河、星洲喇沙及日式拉麵,售價$29,已於指定M&S中環分店有售。每個杯麵內包括一個麵餅、一包蔬菜及一包由不同香料製成的醬料,例如:香茅,青檸葉、南薑和羅望子等,地道風味十足!

 

越式即食河粉$29,越南河粉加入以甘筍、白菜及香蔥配以用魚露、香茅、大蒜蓉、羅望子、莞茜、薄荷葉和辣椒煮成的牛肉湯底,有陣陣香料味!

 

 

星洲即食喇沙 $29,米粉加入以香甜粟米粒配上用薑、蒜、魚露、雞湯、香茅、青檸葉及莞茜煮成的香濃椰漿湯底,愈食愈上癮!

 

 

日式即食拉麵$29,日式拉麵加入以青豆、蘑菇、海帶配上用味噌、黑醬油、蒜、紅辣椒、味醂煮成的雞及魚湯底,湯底濃郁!

  

  

當然不少得泰式冬陰公湯即食麵$29,泰式蛋麵加入以白菜及粟米配以用香茅、青檸葉、南薑、魚露、辣椒和羅望子煮成的雞湯湯底,香辣開胃。之後即將推出,不可錯過。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓