試飲有無伏!新口味紙包果茶上架

2016.08.26

陽光的紙包飲品經常被用來與維他比較,特別是檸檬茶,味道偏甜似乎是它的標記。

最近品牌就推出了新口味「蜜桃茶」,於各大超市和便利店有售,便利店定價每盒(375mL)約$7.5,對喜歡飲果茶的朋友來說有多個選擇。

試飲一下睇睇有無伏!

粉色包裝幾討好,聞落幾香蜜桃味。

至於味道,比較怕甜的小編個人認為桃味不太天然,甜味甚至蓋過茶味,飲完甚至更口渴。

而身邊的同事就覺得味道似「茶字典」,飲完口腔有陣陣清涼冰爽的感覺,幾蚊包,喜歡桃味製品的朋友試一次亦無妨。

陽光同期推廣的有「柑香茶」,飲品較早前已經推出過,雖然是柑香味,飲落似橙汁汽水,茶味同樣未見太突出。不過人人口味略有不同,嗜甜的話或者會鍾意。

眼利的朋友可能一看就能看到,兩款飲品的盒上列明飲品「無果汁」,會否令你卻步呢?

活動資訊

  • 日期2016年8月25日起 由即日起發售
  • 地址 各大超市及便利店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓