中秋呃Like!夢幻Pantone色花型月餅工作坊

文: 手多多
2016.08.26

中秋節快到,除了自製燈籠,月餅亦是不可缺少的應節食物,有沒有想過月餅也可以走少女風呢?烘焙室Oh!Sweet於中秋節前夕舉辦多場少女風月餅工作坊,當閨蜜活動影相放上FB呃Like都無得輸。

與其說它是月餅,它更像日式和菓子,單是月餅模都有六個可以揀,不用獨沽一味咁單調。女生大愛的玫瑰花最易整,而喜歡日系的朋友則可選和菓子花模。

  

五顏六色的冰皮月餅,所用的食用色素不多,輕輕一滴已經足夠。咪以為得個樣,食落都一樣好味!餅皮薄且軟身,帶有奶香及椰香,奶皇餡相對無街買的甜,食多一件半件都不怕膩。 

 

工作坊費用為$380(包材料及包裝),每班人數大約8-10人(8人可包班)。完成工作坊後,8個冰皮月餅均可帶走。

其他學生作品(FB@ohsweetwedding) 

 

記者試玩報告: 

小編建議將較淺的粉系色配搭(如粉紅、粉藍、粉橙),便可輕易弄出夢幻Pantone色月餅,甚至可以挑戰最新的星空色(紫、藍、粉紅)。總結來說難度不高,下廚初哥亦可輕易上手! 

 


下頁: 阿愁、比卡超都有!荔枝角泡泡泥燈籠工作坊

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓