挑戰「獵奇」口味!試食北海道啤酒糖、馬鈴薯糖

2016.11.05

日本零食一向多「花臣」,就連好地地一粒牛奶都要整色整水,小編近日於荃灣AEON STORE發現一系列「donan」出品軟糖,足足七種口味,都是在市面比較少見,其中兩款口味實在令人非常好奇,分別是「北海道啤酒味焦糖軟糖」及「北海道馬鈴薯味焦糖軟糖」,等小編身先士卒,為大家試食這兩款特別口味啦!

 

北海道啤酒味焦糖軟糖

 

白黃漸變色設計的盒子似足啤酒顏色,盒上以日文註明「本商品酒精含量低於0.05%」,相信食多幾粒都唔會真係醉!

本身唔飲啤酒的小編帶着獵奇的心情將這粒啤酒糖送進口中,起初嚐到淡淡的焦糖香,而且只有少許大麥味,還以為容易入口,開始咀嚼之後才「見真章」,發覺啤酒的苦澀味越咬越突出,而且漸漸蓋過焦糖的香味,如果大家不是愛啤酒之人,或許未必會接受這種味道,但這款啤酒糖絕對新鮮感十足!

 

北海道馬鈴薯味焦糖軟糖

淡啡色的盒上印有搞笑馬鈴薯卡通,大家實唔會認錯!相比之下,這款馬鈴薯糖的味道應該較容易被接受,同樣入口即吃得到焦糖味,經咀嚼後便漸漸滲出馬鈴薯味,感覺馬鈴薯糖的甜度偏高,但若果你是「薯迷」,相信這款軟糖的薯味都可以令你滿意!

 

 

售價:$15.9/盒 (18粒)

 

活動資訊

  • 地址 全線AEON STORE (藍田店、禾輋店和屯門店除外)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓