$98三色海膽飯!宵夜時段限定回歸

2016.10.16

鳴門(旺角店)早前推出的「三色海膽飯」回響極大,網上評價普遍讚多過彈,引來不少愛日本菜的朋友排隊一試。

海膽飯重出江湖啦!由即日起至11月底,鳴門(西營盤店)由星期一至日9pm後,都會供應$98海膽飯,只限堂食,每人限購一碗,售完即止。

為免顧客花時間排隊後無得食,店外將會張貼告示,定時更新海膽飯數量。

$98一碗魚生飯有齊3款海膽,包括北海道馬糞海膽、加拿大海膽及韓國海膽。

跟之前推出的一樣,師傅先把較大件的加拿大海膽放在飯上,旁邊放有口感軟滑的北海道馬糞膽,最後以火槍輕輕燒灼另一旁的韓國海膽的表面,帶出其甘香的味道。

配多隻生食鵪鶉蛋,份量頗多,拌勻大啖大啖食又得,用紫菜夾住亦得!

除了海膽飯外,鳴門居酒屋亦有不少食品適合做宵夜,包裝魚生拼盤、壽司、串燒等小食,收工可以去啤一啤,食餐勁量級宵夜。

*另收加一(以原價計算)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓