抹茶、忌廉芝士味最吸引!MILK TOP 雪糕首次登陸便利店

2016.06.01

夏天就是瘋狂食雪糕的季節!

進駐不少大型超市,被評為抵食之餘又高質的MILK TOP 雪糕,由即日起登陸多間7-Eleven 便利店。

7-Eleven 將售賣多款人氣口味雪糕杯,包括特級雲呢拿、日本柚子、北海道牛奶、特濃朱古力、抹茶、黑芝麻和忌廉芝士,一共7款,款款都很吸引呢,每杯建議零售價$25.9

雪糕標榜無添加香料、色素和防腐劑,選用北海道日高3.6牛奶,成份當中65%以上都是牛奶,入口香滑濃郁。

MILK TOP 雪糕杯現於超過250間分店有售,小編今日到附近比較大間的分店就買到得,存貨量多,7款口味都有,試試味道點先!

每杯容量為120ml,跟坊間的杯裝雪糕差不多,杯蓋上面的貼紙標示着該杯雪糕的口味,購買之前要留意清楚。可能是牛奶成份較高的關係,雪糕比較易溶,從便利店買回家後最好先雪一雪才食用。

多款口味之中,小編最喜歡忌廉芝士和抹茶味!前者相當濃郁,味道跟超市買到的粒粒芝士有點相似;後者茶香味較重,與價位差不多的抹茶雪糕相比,質素甚高。

而最驚喜的就非柚子和黑芝麻莫屬,食落有粒粒柚子肉和芝麻,好有咬口,尤其是芝麻味。咬碎芝麻後,香味加倍突出,味道也很天然呢! 

活動資訊

  • 日期2016年6月17日起 起至另行通知為止
  • 地址 7-Eleven 部份分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓