夏日限定!Starbucks全新抹茶朱古力飲品登場

2016.06.06

抹茶迷注意!Starbucks於夏天全新的雙重朱古力抹茶星冰樂和朱古力紅茶伯爵啫喱星冰樂,連同有多款芝士主題早餐,於6月8日登場,為大家早上打打氣。

雙重朱古力抹茶星冰樂(中$42/ 大$45/ 特大$48)

抹茶星冰樂用了日本綠茶沖成,加入香滑的朱古力醬和碎朱古力粒,再配上幼滑的鮮忌廉和抹茶粉點綴,味道豐富。

朱古力紅茶伯爵啫喱星冰樂(中$42/ 大$45/ 特大$48)

選用了肯亞紅葉沖成的星冰樂,茶味濃厚,加上清新爽口的伯爵茶啫喱和碎朱古力粒,口感豐富,表面唧滿鮮忌廉和朱古力紅茶粉,味道更有層次。

 

同時,有多款芝士主題早餐於6月8日登場,包括芝士蛋酥皮三文治及蛋白芝士菠菜卷等,令每位芝士迷食指大動。

 

煙肉車打芝士蛋酥皮三文治,$35

雞沙律芝士意大利軟包,$29

 

另外,有輕營健康的Super Food希臘乳酪杯,包括玫瑰荔枝希臘乳酪杯$38及希臘乳酪雜莓杯$38,配上多種新鮮水果和果醬,味道清新又健康。

 

活動資訊

  • 日期2016年6月8日 - 2016年7月26日
  • 地址 Starbucks全線分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓