玩水兼任飲香檳!76樓空中池畔派對

文: 中仔
2016.08.12

夏天絕對是玩水的季節,不喜歡到人多擠迫的沙灘、公眾游泳池,還可以轉個場地去酒店泳池!每踏入夏季,香港W酒店總會舉辦池畔派對活動,參加者可邊品嚐雞尾酒,邊享受在全港最高的室外游泳池盡情Get Wet。

 

 

辦理入場手續時,酒店還提供了排毒果汁、健康小吃,食完都唔怕凸出肚腩仔。還可以先參加池畔旁舉行的免費瑜珈班,俾大家在節奏強勁的節拍下熱熱身再落水,但名額有限,先到先得。

 

 

最後兩場池畔派對分別於8月13日及27日舉行,個人門票分「Single shot 」(包一杯池畔飲品)及「WIP」(4小時無限暢飲香檳)兩種,現於網上預售。其中網上預購「Single Shot 」門票為$350,較當日即場購票平$100,後者任飲香檳門票收費每位$888。

 

  

下頁:愉景灣夏日兩大新設施 75米充氣迷宮+色彩互動樂園 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓【食在社群】免費請您食Buffet!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓

↓五星級酒店Buffet,品嚐環球美食!↓