超過60個攤檔!荔枝角「紙藝」市集

文: 尋玩人
2016.08.05

逢週末都有舉辦市集的D2 Place,8月繼續會為大家市集大放送!今個週末將會以「紙藝」為主題,名為「只紙樂園 PaperLand x 創意市集」,市集會以環保為主,透過紙藝展覽、工作坊及遊戲,讓大家認識環保的重要性,以及紙藝的樂趣。工作坊可謂包羅萬有,如魔術工作坊、紙相機工作坊、琉璃杯工作坊、手工花工作坊等,有興趣的朋友記得到Facebook報名。另外,現場更設有環保發電單車體驗站,玩完仲有小禮物送,十個趣啊!

 

 

市集更設有韓國綜藝Running Man常玩的打畫片擂台,只要參加者利用自己的畫片,成功把放在地面的畫片打至翻轉便勝出,費用全免,勝出的朋友更可奪得獎品一份。

 

是次市集共超過60個攤檔參與,當中更設有多個大型循環再造紙藝展覽區,入場朋友記得打卡影相啦。除了紙品藝術及手作市集外,當然不少得美食醫肚,包括西餅、手打西果汁、乾果等,仲有手工糖果店Hey Candy為大家製作比卡超形狀糖果,除了食物,現場更有Eagle Wine Store為大家搜羅香港未有出現的葡萄酒。

 

 

以上圖片來源: fb@Mall Mall Show

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!