香港製造!原品首推悅原月餅

2016.07.22

中秋節當然唔少得月餅!香港原創新品牌「原品」,今年首次推出悅原月餅,更邀得古天樂為月餅擔任代言人及為包裝作設計,為今個中秋帶來全新驚喜。

悅原月餅有「激新黑芝麻味」及「經典奶黃味」兩款口味,全部都是在香港製造,更貼心地為愛月餅又怕肥的朋友,設計成迷你版,可以一啖食一個!

古天樂擔任設計,特別以月餅口味代表的三色-黑色、銅色、橙色為月餅包裝作設計,為月餅禮盒帶來一點破格、創新的設計。

原品更與零食物語更特別打造以「悅原月餅」為主題的電車、巴士及的士,由7月20日起於香港各區穿梭,一同共度中秋佳節。 

每盒悅原月餅包含兩款口味,共六個迷你裝月餅,售價為$198,由7月28日起在全線零食物語及Okashi Galleria獨家限量發售。中秋佳節送禮未有計劃的話,不妨可以考慮一下!

活動資訊

  • 日期2016年7月28日起 起發售
  • 地址 全線零食物語/Okashi Galleria分店:香港灣仔皇后大道東200號利東街地下G14-15號 (合和中心對面)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓