$20樓下新品登場!IKEA美食站推雙色軟雪糕

2016.07.21

IKEA餐廳和美食站一向被不少人認定為「糧尾飯堂」,一份意粉、肉丸、小食,人均消費約$30-40,味道不俗,難怪長期多人幫襯。

美食站最近大翻新,由從前的藍白色調,改為較型格的水泥Tone,並陸續帶來不少新食品。

日前,IKEA美食站就推出了新口味軟雪糕,只售$5,試得過!扭紋軟雪糕的顏色為IKEA的主題色調,天藍色為藍雲呢拿味,黃色則是熱帶水果味,賣相很搶眼。

食落雲呢拿的甜味略蓋過熱帶果的酸味,但質地的幼滑,$5當飯後甜品,合格啦!

雪糕以外,美食站亦新推出了雞肉醬長通粉($19),食品用紙盒盛載可供外賣;驟眼看已覺得十分足料,肉醬內含蘑菇,加上大量芝士粉,女小編覺得以長通粉作為晚餐份量都夠有餘!

味道方面,肉醬味道正正常常,用豬肉會更香口;但長通粉就煮得太腍,扣掉分數。

不過勝在熱辣辣兼抵食,一個人想食個快飯,也可一試!

活動資訊

  • 日期2016年7月20日起 由即日起推出至另行通知為止
  • 地址 IKEA美食站(銅鑼灣告士打道310號柏寧酒店地庫)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓