連下午茶都供應「火鍋」?吉野家新品登場

2016.07.01

有無人同小編一樣,雖然明知火鍋湯底和配料來來去去都是那幾款,都不時心癮起,想去吉野家打邊爐?

由即日起,吉野家連下午茶時段都會供應「火鍋」!韓式拉麵鍋率先於兩間備有電磁爐的分店登場,每份$28.5,於下午茶時段供應。

身邊吉野家火鍋的Fans,當然要試試!

套餐包含金菇牛肉串、韓式拉麵鍋、溫泉玉子和跟餐飲品或湯(可選汽水/茶/麵豉湯);跟平日打邊爐一樣,取餐後先煲滾火鍋湯底,韓式泡菜湯底偏辣,味道都幾刺激,嫌太辣稍為溝淡。

每份下午茶餐都有一個完整的麵餅,食客自行煮熟可以控制拉麵的軟硬程度;韓式拉麵的好處就是較硬身,不會很快發漲糊掉。

配料有3件金菇牛肉(一串),牛肉算大塊,但卷起來太厚身很難熟;建議將金菇和牛肉分拆煮熟,避免牛肉煮得太韌。

雖然講到底只是「自己煮麵」,但套餐$30有找,女小編當午餐份量都足夠,下午茶有時間慢慢煮麵的話,都值得一食!

*視察過北角分店,店內只有部分餐桌備有電磁爐

指定分店地址:

1. 北角英皇道512-612號健威坊地下U39號舖

2. 旺角彌敦道721-725號華比銀行大廈1樓

-------

今年是香港吉野家的25歲生日,繼懷舊飛行棋套裝後,吉野家由即日起推出「香港吉野家 x 復刻擦膠套裝」;擦膠上印有「I」、「L」、「H」、「K」代表「我愛香港」,還有卡通代言人豚の助的嘜頭,想當年小編都經常扭買用作「裝飾」筆盒用的公仔擦膠…

換購方法:

早餐/下午餐時段 - 惠顧滿$40或以上,加$15換領

午市/晚市時段 - 惠顧滿$80或以上,加$15換領

活動資訊

  • 日期2016年7月19日起 起開始供應
  • 地址 吉野家指定分店,另見內文地址

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓