免費砌槍、AR體驗!荃灣Nerf槍體驗日

文: 中仔
2016.07.06

記者細個玩BB彈槍,仲好記得彈到都幾痛的經歷...但時至今日坊間已推出以安全物料作子彈的NERF射擊槍,不失真槍實彈的樂趣,大人小朋友都可以玩開心又安心。Nerf將於7月14日至17日在荃灣廣場舉行連場體驗及對決活動,部分活動更免費開放予公眾。

場內將分為三大遊戲區,包括:最新Nerf槍展覽區、砌槍挑戰機及AR體驗區,其中AR體驗區更可即場報名,免費體驗約5至8分鐘Nerf槍戰對決。

AR體驗區開放時間:

7月14至15日1pm-4:30pm及7月16至17日 8pm-9pm

  

如果一向玩開Nerf的朋友,更可組隊參加7月16日及17日的一對一對戰賽,跟其他Nerf高手較量,參與名額有限,額滿即止。 

下頁: 愉景灣夏日兩大新設施 75米充氣迷宮+色彩互動樂園

 

活動資訊

  • 日期2016年7月14日 - 2016年7月17日
  • 地址 荃灣廣場一樓中庭
  • 對決戰報名詳情https://www.facebook.com/NERFHK

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓