MangoChaCha新搞作!全新和風抹茶系列面世

2016.04.06

位於尖沙咀的MangoChaCha以芒果甜品聞名,一直深受歡迎,近日MangaChaCha跨界推出全新的「和風抹茶系列」甜品,款式雖然不算多,但勝在每件都製作用心,而且不乏新意!

 

抹茶鮮吉士醬拿破崙配豆腐雪糕 $78

上下兩層的拿破崙餅外表鬆脆,而且相當厚身,中間夾住抹茶鮮吉士醬,旁邊有豆腐雪糕、白玉丸子和抹茶丸子,抹茶鮮吉士醬拿破崙的味道濃郁,而豆腐雪糕的味道則清甜,將兩者放在一起,特別配合。

 

抹茶焦糖燉蛋拼芝麻布甸 $68

焦糖燉蛋大家可能食得多,但加入了抹茶的焦糖燉蛋大家又試過未?這個組合聽起來都令人相當好奇,原本焦糖的甜味已經非常吸引,加埋抹茶獨有甘苦茶香,相信可以令甜品的味道提升到另一層次。

 

抹茶紅豆白玉聖代 $68 

究竟一隻普通size的透明杯可以裝到幾多材料?這道「抹茶紅豆白玉聖代」告訴大家是8樣!最頂層的是精緻的馬卡龍,下面有豆腐雪糕,之後有紅豆、抹茶白玉、玄米果凍,再下一層是芝麻慕絲,下面有可可脆米,底層是抹茶布甸,雖然好想貪心點,一啖試勻全部材料,不過小編個口應該無咁大,如果有人可以一啖食到全部材料,請告訴小編是甚麼滋味!

 

抹茶窩夫配豆腐雪糕 $68

抹茶加紅豆的組合應該算是萬年不敗了吧!新鮮熱辣的窩夫加入了抹茶粉所製,上面鋪上紅豆蓉,還有白玉丸子襯托,再配上冰凍的豆腐雪糕,帶來又冷又熱的味覺衝擊。

 

抹茶心太軟配豆腐雪糕 $78

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓