近80家本地小店!觀塘food court變市集

文: 尋玩人
2016.04.05

大廈林立的觀塘不時舉行市集,今個周末(4月9及10日)又即將舉行一個集美食、本土文化及潮流玩意於一身的大型市集「升呢市集」!

 

平時市集多數在工廈內或天台舉行,但今次市集卻選址佔地10,000呎的food court Food N' More ,唔知好唔好行呢?不過活動吸引近80家本地小店參與,有得飲有得食之餘,仲有Henna印度彩繪紋身以及手作體驗供入場朋友參與,讓大家於觀塘盡情吃喝玩。

買方面,大會更特別設有四個本地註冊慈善團體攤位,由內地新來港、南亞裔及本地低收入人士主理,專門售賣手作布袋、頭飾、服裝,甚至有慈善小店參與,每賣出一件產品,便會捐款到不同慈善組織幫助有需要人士,閒逛市集同時又可以做善事,相當有意義! 

最後當然仲會有飲食主題的趣味場景佈置,方便一眾入場朋友打卡post相。   

下頁: 文具控要來!銀の文房具懷舊市集 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓