新增周末下午茶!自助山The Grand Tea Time

2016.03.27

歎下午茶,食品的味道固然重要,餐廳的環境和周邊的環境也計在package之內~

灣仔合和中心的自助山由4月3日起,逢星期日3pm-5pm推出「The Grand Tea Time周末下午茶」,讓顧客一邊享用豐富的自家製下午茶茶點,一邊於高空眺望維港景色,好寫意!

周末供應的下午茶層架上放滿各式各樣的鹹、甜點,包括自助山招牌喇沙大蝦鍋巴、海南雞飯卷、脆炸黑松露蝦餃、多啤梨流心芝士蛋糕及泰式椰汁芒果糯米飯等等,種類比一般酒店下午茶多及多元化。

「The Grand Tea Time周末下午茶」收費為$508,供兩人享用;收費有可能於特別節日稍作調整,訂座前請先詢問。

自助山不時滿座,想享用下午茶的朋友可能要花多點時間和耐性打電話book位了~

*另收加一服務費

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓