點Jack回歸!麥當勞全新See the Bright Side食品

2016.03.24

麥當勞的神秘人物「點Jack」強勢回歸!

由即日起,麥當勞將推出點Jack麥樂雞分享盒(套餐$41),一盒18件,可以一次過食齊4款醬;除了經典韓風辛辣、蜜糖芥末及味噌芝麻醬外,今回推出全新的星洲咖喱醬,未知會否取代蜜糖芥末醬的人氣地位呢,小編的同事就覺得這款醬與麥樂雞幾夾!

24/3起推出(購買6件/9件麥樂雞或開心園餐之麥樂雞加配)

1. 蜜糖芥末醬

 

2. 星洲咖哩醬(新)

 

31/3起推出(購買6件/9件麥樂雞或開心園餐之麥樂雞加配)

1. 韓風辛辣醬

2. 味噌芝麻醬

分享盒及4款Dim Dim醬外,怪俠點Jack今次更帶來全新脆薯片,較薯條更脆更香口,點選套餐的話加$3可由中薯條轉此食品。

小編買到的一盒脆薯片厚薄不太均一,有薄有厚,厚身的比較好食! 

同期食品還有香芋麥旋風、荔枝特飲及菠蘿新地,食完香口的麥樂雞可以食杯冰凍甜品降降溫!

*不同分店之價錢或有差別,以店鋪餐牌作準

*18件麥樂雞及薯脆的供應點不包括沙田馬場及跑馬地馬場之分店

活動資訊

  • 日期2016年3月24日起 起至另行通知為止
  • 地址 麥當勞分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓