春天粉紅之味!御前上茶草莓祭

2016.04.05

一向主意多多,每隔一段時間都會推出新甜品的御前上茶又有新items了!

由4月11日起,「御前草莓祭」將登陸御前上茶各間分店,新系列一共有9款甜品及飲品,用上新鮮韓國士多啤梨,色澤紅潤得來味道亦頗清甜。

眾多甜品中,以「御前草莓聖代」($78)及「御前草莓戚風聖代」($78)(聖代即是港人常叫的新地)賣相最吸引,同樣以抹茶雪糕和士多啤梨做base,前者加入紅豆及抹茶凍,後者就混合甜脆麥、抹茶戚風蛋糕及豆腐布丁,各俱特色。

小編試食過後,喜歡「御前草莓戚風聖代」多一點,中層的戚風蛋糕融合半溶雪糕,軟綿綿的,好味!奈何軟雪糕的溶化速度很快,習慣「相機食先」的你影兩張相後,就要盡快享用!

跟朋友一起潮聖的話,可點選「草莓抹茶鬆餅套餐」,一份有齊口感軟熟的鬆餅和甘香的抹茶雪糕,份量足以供兩人享用。抹茶味鬆餅可配以水果和忌廉一同食用,套餐售$108,定價略高。

另有適合一人獨食的「草莓抹茶奶醬吐司套餐」($58),抹茶奶醬多士上鋪滿鮮甜的士多啤梨片,配以手工曲奇及日本茶,下午茶時段食一份提提神!

多士塗上甜品店日本師傅特別研製的抹茶醬,甜度適中,啱港人口味;負責人指「自家製抹茶醬」更會於大概4月底公開發售,抹茶控可留意官方Facebook公佈,把抹茶醬帶回家!

更多甜品及特飲包括:

「雙莓抹茶霜淇淋」$58

「御前草莓抹茶綿花糖杯」$58

 

 「豆腐草莓沙冰」$52/「抹茶草莓沙冰」$52

「草莓Latte」$46

------------------------ 

分店地址: 

1. 旺角店

廣華街13號廣輝大廈地鋪4-5號

2. 尖沙咀店

梳士巴利道3號星光行2樓誠品書店L203-L204

3. 屯門店

新界屯門鄉事會路83號V city 一樓L1-13號舖

活動資訊

  • 日期2016年4月11日起 起至另行通知為止
  • 地址 御前上茶分店,另見內文地址

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓