母親節之選!矜貴燕窩芝士撻

2016.04.12

母親節快到,乖仔乖女是時間慰勞一下偉大的媽咪。帝京餅店推出的燕窩芝士撻($28),就最適合不過。

  

  

軟心芝士餡由美國忌廉芝士及法國白芝士製成,加上矜貴養顏的燕窩。一掰開芝士流心立即緩緩流出,芝士軟綿帶酸味,不太甜膩,一定博得媽媽Like 

 

 

另一好選擇有新出的龍蝦芝士撻($38),龍蝦芝士餡用了波士頓龍蝦尾切粒、配上洋葱碎、芝士及白蘭地做成。味道如暖乎乎的龍蝦忌廉湯般,香滑又濃郁。

還有藍莓芝士撻($20)和朱古力軟心撻($20),朱古力餡用上72% Valrhona朱古力做成,朱古力味香濃帶甘。

另外,推出期間限定的母親節蛋糕「淑女伯爵朱古力檸檬蛋糕」($680),首飾箱造形蛋糕,設計精緻。蛋糕由檸檬蛋糕、淑女伯爵茶白朱古力醬及檸檬蛋黃醬做成,口感豐富。加上放滿朱古力及及啫喱製成的珠寶鑽石,像真度極高。(*5月1日起供應,需7日前預訂)

 

活動資訊

  • 日期2016年4月13日起 起至另行通知
  • 地址 九龍太子道西193號帝京酒店1樓
  • 電話2622 6256

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓