音樂迷福音!指定樂器1折、Gibson停產結他55折

文: 和蕾
2016.04.28

大家都知道樂器算是高消費品,唔似時裝可以隨時都買得起,不過各位音樂發燒友有好消息!由即日起至5月31日,柏斯琴行進行Mega sale,多款指定樂器及配件低價發售,指定結他、音箱、配件低至1折起,而結他迷一定識的Gibson停產結他低至55指定Gibson Custom Shop結他低至68折,凡購買任何Gibson結他送Gibson結他弦

圖:FB@Parsons Band Club

此外,鈸片、鼓及鼓配件 8,木結他、Ukulele、音箱、效果器、結他弦88,電結他、Bass 85,全線MXR效果器78,購買任何電結他/ Bass,同時購買電結他/ Bass音箱,音箱額外可享3%折扣(指定特價音箱除外),購買任何結他/ Bass更可以8折購買結他袋或結他盒,數量有限售完即止!

 

 

活動資訊

  • 日期2016年4月15日 - 2016年5月31日
  • 地址 全線柏斯琴行分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓