免費設計自家波鞋!特設NIKEiD AIR MAX POP UP

2016.03.04

3月26日是Air Max Day。為迎接這個重要的日子,Nike在銅鑼灣特設NIKEiD AIR MAX POP UP,為一衆波鞋迷提供多種不同的體驗。

大家可以用電腦設計一對屬於自己的波鞋。完成後,便會得到一張印有ID No及波鞋圖樣的卡。記得再到Photo Booth,與自家設計波鞋拍照。相片更可即場打印,留為紀念。

如想把自家設計化作成實體,大家可以到Nike Lab選用Nike iD服務。視乎用料及顔色,每對波鞋收費不一。以小編的自家設計為例,這對改換了顔色的實體波鞋,約需千二左右。

同場亦可以自製tote bag,過程簡單易整。

POP UP現會免費開放給公衆參觀,惟想自製Air Max、tote bag的朋友,就要先到官方網站預約登記。部分日子經已爆滿,而其他日子亦會陸續開放網上預約。提提大家,在活動當日,若遲到超過15分鐘,會作放棄名額論。

 

更多同期pop-up store:

>>期間限定!GUMGUMGUM變身outlet

>>低至半價!奧海城高達模型限定店

>>復活節限定!人氣粉紅兔兔LCX開店 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓