白色情人節必食!Kazuki Bakery士多啤梨系列

2016.02.25

位於觀塘工廈的Kazuki Bakery較早前推出抹茶芝士半熟撻,不少人食過後都盛讚;由3月1日起,蛋糕店將以當造的士多啤梨製作兩款全新水果撻,白色情人節可以訂番個回禮!

水果撻上層為士多啤梨mousse,以新鮮的士多啤梨圍住,非常吸睛;加上鋪於表面的燒棉花糖、日本金澤產金箔和裝飾用小花,整個蛋糕都充滿浪漫、春日的氣氛。

製作時,店主嚴選韓國士多啤梨,不夠紅潤的都不會被採用,確保士多啤梨撻賣相不會「走樣」。

底層可選兩款口味,分別為軟心芝士($290)及朱古力雜莓醬撻($310)。前者口感較豐厚,一口咬下既食到滑如啫哩的士多啤梨mousse,又食到豐厚的芝士蛋糕;後者加入濃郁的朱古力,以自家製作士多啤梨果醬中和甜膩。

士多啤梨撻直徑為15cm,約1.1磅,足以讓6-8人享用,當生日蛋糕亦可!

再提醒大家一次,Kazuki Bakery主要做外賣蛋糕,店內只設超少量座位,堂食的話實在有點難度;想一試新出的士多啤梨系列,記得預先以訂購啊~

Whatsapp訂購電話:9134-6233

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓