草地碌齡、看書!西九文化區「自由約」

文: 尋玩人
2016.02.23

每個月都會舉辦嘅「自由約」又嚟啦!2月28日,西九文化區同社群藝術網絡將會舉辦充滿住藝術色彩嘅戶外活動「自由約」,一家大細都啱玩架,仲要係免費同無須登記架!

今次嘅「自由約」加添了親子的元素,帶來多項適合3-15歲小朋友的玩意,讓孩子可以發揮無窮的想像力,例如:戶外繪畫、製作小樂器、碌齡等等。家長可以與小朋友一起參與,一方面可以野餐談天說地,放鬆平日緊張的心情,一方面又可以與促進親子關係!

家長亦可以與子女一起坐在草地上,吃著自己帶來的點心,聆聽來自世界各地的音樂,包括管弦樂、粵曲、歌詠團、非洲音樂,以及爵士樂五重奏等。

 

16歲人士一樣有節目,可以到草原圖書閣,尋找你喜歡的書籍,甚至可以帶你的書籍來放漂,讓更多人能認識及閱讀你的好書。 

 

下頁:更多本周限定活動 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓