百元有找「三色海膽飯」!旺角鳴門周年限定食品

2016.02.19

【更新@3月2日 12pm】

反應熱烈,餐廳宣佈延長宵夜「特盛三色海膽飯」至3月20日,早前未能食到的朋友,可以考慮一下會否排隊試試~

【更新@2月23日 11:30am】

最新消息!由於2月22日餐廳提早關門的關係,負責人表示有機會延長$98「特盛三色海膽飯」的供應日期,留意U HK更新!

------------------

旺角有多個宵夜選擇!

鳴門集團開業10周年,由2月19日起一連兩星期,位於旺角染布房街的鳴門魚市場居酒屋將於每晚宵夜時段(10pm-2am),推出「特盛三色海膽飯」,每碗只售$98,答謝顧客支持。

此圖:FB@鳴門集團

飯上鋪滿3款海膽,包括北海道馬糞海膽、加拿大海膽及韓國海膽,每隔1-2日空運到港,存貨量不多保持食材新鮮。「特盛三色海膽飯」預料每日供應百多碗,每人限購一碗,售完即止。

師傅先把較大件、食落有點彈牙的加拿大海膽放在飯上,旁邊放有入口軟滑的北海道馬糞海膽,最後以火槍輕輕燒灼另一旁的韓國海膽的表面,帶出其甘香的味道。

3種海膽的口感和味道各有不同,拌勻月見鵪鶉蛋提升鮮味,以$98這個價錢來說,質素合格有餘。收工/放假出開旺角的話,不妨試試這份極俱份量的宵夜,另可點選其他刺身、日式小食,價錢都很相宜呢。

此圖:FB@鳴門集團

下頁看:更多限時餐飲推廣 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓