一起分享日本夾心甜品!AEON戀上白色情人節

2016.02.26

剛過去的情人節未有好好把握的話,還有一個大好機會向深愛的人致意。3月14日白色情人節將至,AEON百貨已經準備好各類貼心的禮物精選,不論是回禮或是表白都十分適合。

除了可以送上來自日本的美酒佳餚,不妨花點心絲用DIY材料製作獨一無二的相冊,送給唯一的他。與愛侶攜手遊歷世界是一件多麼浪漫的事,做足準備才不會破壞氣氛。

 

丸永八女抹茶冷凍甜點夾心餅(170毫升) 原價$22/1件,現售$33/2件

丸永番薯夾心冷凍點心(130毫升) 原價$22/1件,現售$33/2件 

「天地人」布根地「白中白」氣酒(750毫升) 原價$350/1枝,現售$220/1枝

多款剪貼相簿 $59.9-119 (あそびの雑貨店R.O.U荃灣店限定)

 

AEON亦為大家搜羅各式各樣旅行必備商品。

Podia Adventure運動袋  原價$59.9-339,現以九折發售(*只限指定型號 *將軍澳及九龍城店除外 )

BEVERLY HILLS POLO CLUB一套兩件旅行喼套裝,尺寸:(約)20+26吋  $799 (*大窩口店除外) 

 

活動資訊

  • 日期2016年3月1日 - 2016年3月14日
  • 地址 各AEON百貨分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓