食得落肚的盆景!ZUC.CCH.ERO 全新造型甜品

2016.02.04

原來盆景都食得?位於銅鑼灣的ZUC.CCH.ERO,主打份子及藝術甜品,最近創新推出可食用的玻璃盆景甜品,造型精緻特別,完全乎合相機食先的要求,睇得又食得!


玻璃盆景甜品以綠茶味 Tiramisu ,配合秘製食材製成,需於3天前預訂,暫時只提供兩款size,分別為一人份量的杯裝($258)及三至四人份量的碗裝($430)。另可自訂加大size但價錢另議,需時7-10日,想一嚐新口味的朋友記緊預先訂購。


想親手製作一個玻璃盆景甜品都有辦法!ZUC.CCH.ERO於每月其中兩個星期二7pm-9:30pm都會開設工作坊,教授玻璃盆景甜品的製法,全包學費為$500,最新工作坊的日期可留意 ZUC.CCH.ERO Facebook專頁公佈。

另外,ZUC.CCH.ERO亦推出兩款以傳統中式糖水,加入拉糖及份子雪糕等元素的新口味甜品,包括楊枝甘露加拉糖外殼的Rolex Ball ($100)和 椰汁芋頭紫糯米味的The Cong($100)。

情人節當日將限定推出二人用的Love Adventure Set ($385),包括以甜、酸、苦、辣為主題的4款甜品,和2杯無酒精飲品,帶喜歡甜品的另一半去食餐好吧!

下頁看:更多情人節活動及美食

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓