香港國際紋身展回歸 逾300師傅即場紋身+任拎貼紙!

文: Eunice Lam
2017.07.11

香港中國國際紋身展2017將於9月再度舉行,邀請了世界各地近300位著名紋身師參展,更有國際級大師即場示範傳統紋身技術,內容十分豐富!今年飛騰刺青Freedom Tattoo已連續第五年舉辦香港國際紋身展,想了解更多紋身這門藝術,大家就唔好錯過啦!

 

 

現場的紋身師都會提供即場預約紋身服務,可以慢慢欣賞他們的作品後再作決定。

 

 

場內共分為6區,A區有攤檔提供理髮服務及出售紋身工具,B區有韓國紋身師傅駐場,C區更可免費玩迷你射擊場。 

 

D區有攤檔設有穿環服務,場內更有不少紋身愛好者大秀紋身給遊人欣賞。 

 

台上除了有即場示範紋身技術外,亦會有音樂表演、紋身比賽等。

 

 

對紋身沒有興趣的話,可以拎取不同攤檔提供的免費貼紙,圖案特別,保證會滿載而歸。

 

行到餓仲可以去美食區醫肚,去紋身展不一定要紋身,不論男女老少都可以感受紋身文化。

 

展覽定於9月29至10月1日一連三日舉行,於星美票務公開發售>按此<,正價價錢為單日門票($180)及3日通行証($350),9月29日至30日開放時間為10am至10pm;10月1日為10am至9pm。

圖片來源:FB@Hong Kong China International Tattoo Convention

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓