MILKTOP新出熊本士多啤梨系列 「蝴蝶結」乳酪雪條有驚喜!

2017.05.26

親民價雪糕品牌MILKTOP近期密密出新品!繼粟米軟雪糕後,MILKTOP由即日起推出「熊本士多啤梨」系列。

熊本產的士多啤梨以味道清甜見稱,加上北海道3.6牛乳製作一系列甜品,果迷至愛!

 

立即睇睇各款新品介紹+價錢:

1. 熊本士多啤梨軟雪糕

由即日起至6月7日,軟雪糕將在九龍灣及樂富分店限量發售;雪糕以北海道3.6牛乳及熊本直送士多啤梨製作而成,呈淡粉紅色,內含士多啤梨碎粒,每支$35。

一支軟雪糕的份量大約有3圈半至4圈,口感幼滑;不過主角士多啤梨的味道就偏淡,微酸感覺似淡乳酪。

2. 熊本士多啤梨雪糕杯

由即日起至5月30日期間限量發售,雪糕杯在熊本製作後直送抵港,每杯$29.9,數量有限,售完即止。

3. 熊本士多啤梨藍莓乳酪雪條

以士多啤梨裝飾成蝴蝶結,雪條以藍莓乳酪製成,配合咖啡朱古力脆皮,味道香濃而不膩,每條$35。

4. 熊本士多啤梨蛋糕

甜品迷也可以試試這款以熊本士多啤梨製成的蛋糕,連忌廉也是由士多啤梨打成,相當足料,每件售$38。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓