韓國歌手Zion.T、Kush聯手 5月香港舉行演唱會

文: 王庭芝
2017.04.24

韓國R&B歌手Zion.T素來有「音源強盜」的稱號,他以獨特的唱腔和魅力吸引不少樂迷,2014年一曲《楊花大橋》更令Zion.T人氣急升,他曾經跟G-Dragon、IU、Infinite,甚至香港的方大同等歌手合作,而在韓國的人氣hip hop比賽節目《Show Me The Money》中,他擔任第五季的評審,亦展示出rap的實力。去年Zion.T跟舊東家約滿後,轉投YG事情所,跟BIGBANG成為同門師兄弟,成為一時佳話。

圖:FB@YG

今年Zion.T和YG王牌製作人之一Kush首次來香港開演唱會,5月13日8pm於九龍灣展貿中心Star Hall舉行《KUSH/ZION.T ‘OO’ LIVE IN HONGKONG 2017》,唔知到時方大同會唔會擔任嘉賓呢?歌迷記得留意喇!

圖:快達票官網

門票分$1280、$980、$680和$380,現已於快達票公開發售,購票網址:http://www.hkticketing.com/events/KBZIONT0517

 

 

 

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓