走進城中花園!逸‧酒店全新「色彩花藝下午茶」

2016.01.12

由11月28日起,位於紅磡的逸.酒店與花藝品牌Hahahaflorist聯手,推出「色彩花藝下午茶」,讓城市人在空中花園中忙裡偷閒,享受色彩園藝和美食,即看《下午茶餐牌》,睇睇啱唔啱食吧!

是次下午茶以鮮花為主題,當中包括6款甜點和5款鹹點;為配合主題,下午茶當中滲入了Hahahaflorist常用的花卉,如玫瑰、茉莉花、薰衣草和桂花,配上精緻的園藝裝飾,整份下午茶就像個小花園一樣,Hahahaflorist 更會隨下午茶送出小禮物,喜歡種植、花藝的你不要錯過!>>按此<<

>>>>>更多下午茶推廣

 

你可能關注的…

>> 漫遊大角咀!食實力派檸檬撻

>> 法國閃電泡芙襲港!

「色彩花藝下午茶」由11月28日至2016年1月31日,每天下午3pm-5:30pm供應,兩位用下午茶售價為$358,顧客更可獲贈花卉種子和小巧花盤,將色彩花藝帶回家!

除此以外,客人只要穿著鮮花圖案的衣飾惠顧下午茶,更有機會即場獲贈Hahahaflorist的特別版環保袋;上載相片到Facebook或Instagram分享享用下午茶的點滴,更有機會獲贈Hahahaflorist設計圖案的限量手機殼。

睇睇tea set有乜野食!>>按此<<

「色彩花藝下午茶」下午茶食品包括:

甜點

1. 布冧酥皮卷

2. 朱古力杯子蛋糕

3. 玫瑰香檳啫喱

4. 茉莉花木糠布甸

5. 桂花小圓餅

6. 英式鬆餅

鹹點

1. 巴拿馬火腿配哈蜜瓜

2. 海鮮配扁豆

3. 香烤雞翼

4. 番茄水牛芝士

5. 泰式豬肉生菜卷

>>>>> 返回主頁 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓