加推$80午市任食!中環冰室放題

2016.01.12

>> 更多平價任食 

平價放題,味道一定伏?$128晚市放題外,位於中環荷里活道的香江冰室亦推出了$80午市放題,食品及飲品種類超過40款,lunch食足90分鐘,網民大叫抵食!

午市放題供應時間為11:30am-3pm,任食時間為90分鐘;現場所見,大部分食客都是上班族,想知有咩食,睇睇《試食報告》啦!

下頁看:《試食報告》,無限追加西多士、瑞士雞翼!

小編中午12時入座已漸見人龍,建議book位/ 早點去!

任食餐牌上有24款食品,焗飯意飯、湯品點心、小食沙律等冰室經典食品統統都有;以一餐lunch/brunch來說,款式甚多,試齊全部食品都有點難度。

現場發現大部分食客跟小編一樣,encore點了幾遍瑞士汁雞翼、迷你西多士和春卷;小食不頂胃,可留肚試其他食品,味道亦以它們最佳。

瑞士雞翼以外,香江冰室也有供應瑞士雞髀沙律,大大隻!

作為一間fusion冰室,餐廳的任食menu中亦有不少點心,如燒賣、流沙奶黃包、牛肉球等,味道不俗!

中/西湯和雜果特飲的味道其實都不錯,為免成肚水吃不下,還是留待飯後喝吧。

另有焗飯、意粉等主食,相信不少讀者都有一個疑問,「lunch食一客焗飯都飽啦」。

該說冰室有「良心」?不少食品的份量都減少了,雖然沙律得一件吉列豬扒、臘腸蒸雞得一片臘腸感覺上有「少少頹」;不過既然是任食,覺得好食再追加都無問題,反正店員上菜的速度勁快,特別是雞翼、沙律等小食。

$80一頓午餐,抵食與否見人見智,小編個人覺得食品味道比想像中好得多,高於一般平價放題的質素。

>> 返回主頁

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓