優先發售!Circle K便利店推出KitKat甜筒

2015.08.14

日前,OK便利店優先發售KitKat雪糕甜筒,朱古力雪糕包着一條KitKat朱古力棒,每支售價為$14.9,於大部分分店都可買到。

想知KitKat甜筒的味道如何,抵食與否?即看《試食報告》

日本便利店食品款式多多令人羨慕,特別是雪糕、雪條的口味,今次Circle K推出KitKat甜筒,聽落頗吸引,但很多網民試過/未試過都話「伏」,原因何在呢?小編決定試食一下,看看究竟「伏點」在哪?

味道方面,KitKat甜筒的味道其實未有什麼大問題,帶點咖啡味,跟定價稍低的朱古力甜筒無太大分別。

雪糕裡只夾着一條KitKat朱古力棒,可能是雪凍了的關係,不夠脆身,而且味道不夠突出,身為朱古力控的小編表示,如果整個甜筒都有KitKat脆粒,就per-fec-池了!

小編相信比較伏一點應該是「價格」,以$14.9這個價錢來說,便利店的雪糕、雪條選擇有不少,KitKat甜筒的味道只屬一般,售價亦偏高,難免網民話唔抵食。

不過,喜歡KitKat,又或者喜歡試新食品的朋友試試也無妨呢!

返回《主頁》

活動資訊

  • 日期2015年8月13日 - 2015年9月23日 售完即止
  • 地址 Circle K大部分分店
  • Facebook專頁https://www.facebook.com/circlekhongkong?fref=ts

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓