7-Eleven獨家優先發售 Dreyer' s意式脆筒

2015.08.16

旋轉形意大利多層脆筒正式登陸香港,雪糕於7-Eleven大部分分店優先獨家發售,每件$22.9,售完即止。意大利多層脆筒由意大利製作,將朱古力及忌廉兩者結合,一層啡色,一層白色,比Dreyer s其他出品的賣相較佳,售價亦相對較高,另看《試食報告》,睇睇抵食與否!

與此同時,OK便利店亦有售新款甜筒,即看《KitKat甜筒試食報告》

>>>>> 更多期間限定雪糕推廣

Dreyer s意式多層脆筒每件售$22.9,跟KitKat甜筒一樣,定價稍高;雖然偏貴,但抵食與否,始終要看看它的味道!

拆開包裝,實物與廣告圖片沒太大分別,無失望!不過可能是雪糕較軟身的關係,從雪櫃取出不久,雪糕就開始溶掉並且黏在包裝紙上,小編建議大家盡快撕開包裝紙食用!

味道方面,未食已經聞到濃濃的朱古力香氣,朱古力雪糕與忌廉交融,滑上加滑,而且雪糕上有螺旋型朱古力脆皮,令口感更加豐富,幾抵食!

不過雪糕偏甜,食完有點口渴,未必人人喜歡。

返回《主頁》。 

活動資訊

  • 日期2015年8月13日起 至另行通知為止
  • 地址 7-Eleven大部分分店
  • Facebook專頁https://www.facebook.com/dreyershongkong?fref=ts

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓