Tsum Tsum層層疊公仔 碌入7-Eleven指定分店

2015.08.25

日本Tsum Tsum又有新產品!今次推出超可愛的Tsum Tsum層層疊。你可以選擇單抽一盒,每盒附獨立包裝。如果想擁有一套的話,亦可購買全套,玩層層疊!詳見《公仔款式》及《現場視察》。想買?另看《指定分店》。

新增《開箱報告》 。

想知道邊度有得買,另看《指定分店一覽》。

10位角色包括:米奇、米妮、唐老鴨、鋼牙、大鼻、高飛、黛絲、布魯托、小熊維尼及豬仔。層層疊手感軟綿綿。提提大家,單抽版為單眼表情,非常可愛;而一套版則是正常表情。 

小編派人到位於銅鑼灣7-Eleven分店,發現Tsum Tsum層層疊公仔已經有得買。單抽一盒$29.9。而套裝暫時未見,據知套裝售$199。

Tsum Tsum層層疊公仔到手!單抽版的單眼表情,比一套版更為可愛。大家可以來看看黛絲兩個版本的不同。

 

 

在玩法方面,大家可以把10隻公仔任易擺。小編就試了以下兩種玩法。

1. 金字塔式

本來以為砌金字堆很易砌,但其實都要講求技巧。

 

2. 單行

單疊很考定力。小編想單行疊5隻(盒上示範圖,可疊5隻),最後都失敗。個人最高紀錄為4隻。大家可以試試看!

 

活動資訊

  • 日期2015年8月25日 - 2015年9月30日
  • 地址 指定7-Eleven店舖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓