壹品豆漿x「豆腐人」豆腐花 限定登陸便利店

2015.09.26

香港食品品牌「壹品豆漿」最近與來自日本的「豆腐人」,推出健康有益黑芝麻豆腐花,每盒$5.9,由即日起至10月20日率先於7-Eleven指定分店發售,數量有限,售完即止。

盒上印有變了灰色的「豆腐人」,粉絲一定好喜歡,看看《豆腐花味道》是否跟賣相一樣吸引吧!

>>>>> 試食報告

>>>>> 即看更多限定食品

小編自問不是「豆腐人」的粉絲,不過見這盒新出的豆腐花的包裝幾有趣,「豆腐人」的臉像被豆腐花塞得滿滿一樣,好可愛,加上只售$5.9,實在無理由抗拒!

實物不像廣告圖片,「豆腐人」的臉沒那麼黑(笑~),豆腐花灰灰白白的。

豆腐花的質地幼滑,滑不溜口,豆味亦頗濃郁,可惜黑芝麻味被蓋過了,要嗒多幾啖才嚐到芝麻香。不過每盒只售$5.9,試試無妨!

活動資訊

  • 日期2015年9月23日 - 2015年10月20日
  • 地址 7-Eleven指定分店(迪欣湖、昂坪市集及亞博分店除外)
  • 電話2299-1110

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓